بهترین متد های آموزش زبان انگلیسی کدام است؟


یادگیری زبان انگلیسی نیازمند متد های خاصی می باشد و برای این که بتوانید آن را حرفه ای یاد بگیرید می توانید از آموزشگاه های زبان که در این زمینه تبحر دارند استفاده کنید. زبان انگلیسی بر خلاف تصور مردم بسیار آسان می باشد و زمانی که آن را یاد بگیرید می توانید زبان های دیگر را به راحتی یاد بگیرید. بهترین متد های آموزش زبان انگلیسی این امکان را به شما می دهند تا بتوانید به این زبان مسلط شوید و آن را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. کسانی که از این متد ها استفاده می کنند معمولا می خواهند با استفاده از آن کار کنند و درآمد داشته باشند.

از این متد ها می توانیم به روش مستقیم، روش صوتی، روش ترجمه، روش ساختاری، روش پیشگویی، روش پاسخ فیزیکی، روش CLT، روش سکوت، روش عمومی، روش انجام تکلیف و آموزش از طریق لغات اشاره کرد. برای این که بتوانید یادگیری خود را بیشتر کنید می توانید از این بهترین متد آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. این متد ها امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرند و می توان با استفاده از آن ها زبان را به صورتی بسیار کار آمد یاد گرفت.

روش مستقیم یادگیری انگلیسی

روش مستقیم بهترین روش یادگیری است که در حال حاضر از آن استفاده می شود و به این صورت است که باید فقط و فقط به آن زبانی که میخواهید صحبت کنید. این روش در سال ۱۹۰۰ به وجود آمد و برای زمان جنگ جهانی دوم به کار گرفته شد تا سربازان بتوانند به سرعت یک زبان دیگر را یاد بگیرند و از آن در جنگ استفاده کنند. این زبان همان حالت طبیعی یادگیری می باشد و با گفتگو کردن زبان آموز یاد گیری را انجام می دهد. همینطور در این روش تمامی قواعد هم به انگلیسی گفته می شود و دانش آموزان می بایست سعی کنند متوجه شوند و این اجبار باعث یادگیری سریع تر آن ها می شود. این از بهترین متد های آموزش زبان انگلیسی به حساب می آید.

روش مستقیم دارای 2 زیر مجموعه به نام Callan و Berlitz می باشد که بسیار محبوب هستند. در روش اول یعنی callen زبان آموز می بایست تمامی جملات و کلمات را بعد از استاد تکرار کند تا با تلفظ صحیح کلمات آشنا شود. اما در روش Berlitz به این صورت است که برای یاد گیری باید مانند محیط طبیعی از زبان استفاده کنید، مانند سرکار، خانه، بیرون رفتن و ….. این محیط را در کلاس های زبان برای شما شبیه سازی می کنند.

روش صورتی بر روی گرامر زبان انگلیسی تمرکز دارد

روش صورتی از بهترین متد های آموزش زبان انگلیسی

در این روش اگر زبان آموز دچار اشتباه شود با او برخورد منفی صورت می گیرد و از آن برای ارتش استفاده می کنند. این متد بسیار شبیه به متد مستقیم می باشد و یک تفاوت بزرگ با آن دارد، در این روش هدف یادگیری قواعد می باشد اما در روش مستقیم تمرکز بر روی یادگیری واژگان است.

در این متد هم تنها از زبان مورد نظر استفاده می شود و فرد می بایست با استفاده از تمرین و تکرار یادگیری خود را پیش ببرد. این روش هم از بهترین متد های آموزش زبان انگلیسی است.

روش ترجمه گرامر

در این روش همانطور که از اسم آن پیدا می باشد زبان آموز باید ترجمه گرامر را بیاموزد و با توجه به این که حجم مطالب بسیار بالا می باشد به آن روش کلاسیک هم گفته می شود. این روش مانند یک راه عادی برای یادگیری زبان است و برای یادگیری باید همه چیز را ترجمه کنید. بهترین متد های آموزش زبان انگلیسی مانند روش ترجمه به شما کمک میکنند که یادگیری خود را سریع تر انجام دهید.

در روش سکوت استاد به دانش آموزان اجازه میدهد تا با هم مکالمه انگلیسی داشته باشند

روش سکوت از بهترین متد های آموزش زبان انگلیسی

این روش از متد های بسیار موثر می باشد چرا که در کلاس های زبان انگلیسی استاد تنها یک زمینه ساز است و باعث می شود که دانش آموزان با یکدیگر به بحث و گفت و گو بپردازند. از این متد در کلاس های زبان استفاده می شود و یکی از کارآمدترین روش ها است. ولی باید گفت که اگر در این روش زبان آموزان دچار اشتباه شوند استاد باید اشتباه را به آن ها بگوید.

روش پیشگویی

در این روش یادگیری بر اساس دانش زبان آموزان می باشد، یعنی انتخاب های مختلفی بر عهده دانش آموز قرار دارد که می تواند از آنها استفاده کند و هر کدام را متناسب با دانش خود انجام دهد و برای این که بتوانید این کار را انجام دهید می بایست از دانش خود استفاده کنید. این کار شما را مجاب به انجام می کند و اعتماد به نفستان را بالا می برد. روش پیشگویی هم از بهترین متد های آموزش زبان انگلیسی است و در بیشتر کلاس های زبان از آن استفاده می شود. در واقع بیشتر متد هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم در یک کلاس زبان استاندارد استفاده می شود تا دانش آموزان از یادگیری خسته نشوند و بتوانند به راحتی و با متد های مختلف آموزش خود را انجام دهند.

منبع: zabanmaster.com


نویسنده : علی بهادری
کپی رایت : محتوا در وبلاگ پرسانِش به صورت تألیفی تهیه می شود و دارای حق تألیف است، کپی برداری از مطالب وبلاگ با لینک دهی به porsanesh.com بلامانع می باشد. در صورت عدم لینک دهی حق پیگرد قانونی برای پرسانش محفوظ است.
 Previous
يادگيری زبان با انيميشن  معرفی، مزايا و معايب يادگيری زبان با انيميشن معرفی، مزايا و معايب
سوالی که امروزه برای همه افراد پیش می‌آید این است که چگونه یادگیری زبان انگلیسی با تماشای فیلم باعث تقویت زبان انگلیسی می‌شود؟ دیدن فیلم می‌تواند یکی از مفیدترین و بهترین روش‌‌ها برای آموزش زبان انگلیسی باشد.
Next 
یادگیری زبان انگلیسی با تماشای فیلم یادگیری زبان انگلیسی با تماشای فیلم
در این روش شما به‌ جای آنکه مجبور باشید از کتب قدیمی که بیشتر بر آموزش گرامر تاکید دارند و بر سایر مهارت‌ها توجهی ندارند استفاده کنید با استفاده از فیلم‌های جذاب و روز دنیا علاوه بر آن که یک فعالیت سرگرم کننده انجام داده‌اید مهارت‌های گفتاری و شنیداری زبان انگلیسی خودرا تقویت کنید.
   فهرست